Vi håper at du blir fornøyd med varene du handler hos oss, men skulle du likevel angre på kjøpet har du angrerett i 14 dager etter at du har mottatt bestillingen. Dette gjelder også varer som er kjøpt på salg.
Retur og bytte av varer:
- Fyll ut bytte og returskjema her.
- Du registrer returen din med ordrenummer og e-postadresse.
- Når du har fått beskjed om at returen er godkjent, kan du levere posen din med returvarene til nærmeste Posten utleveringssted.
Ved bytte av varer sender vi deg det du ønsker tilbake når vi har behandlet returen din. Du vil motta en ny ordrebekreftelse når dette er gjort.
Byttegarantier hos oss
Vi belaster deg ingenting for returfrakt ved at du bytter varen i tilsvarende produkt. Vi belaster deg for 69 kr for returfrakt ved refundering (penger tilbake).
Tilbakebetaling
Dersom du skal motta penger i forbindelse med en retur, så skjer dette via Vipps eller Klarna. Tilbakebetaling skal finne sted innen 14 virkedager etter at vi mottar produktet fra deg, til samme betalingsmiddel som ble brukt ved kjøpet.
Ved heving av kjøp grunnet forsinket levering fra oss, gjelder samme regler for retur.
Reklamasjon
Dersom det oppdages en feil eller mangel på en vare må du registrere denne så fort du oppdager feilen her!
Har du spørsmål angående din reklamasjon? Ta kontakt med oss på vipåtur@skjelland.no
Vi forbeholder oss retten til å videresende reklamasjoner til produsent eller underleverandør for videre vurdering av eventuelle feil og mangler.
Hvis du på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med Skjelland Group AS, betaler vi ikke disse utgiftene.
Bytte en vare?
Hvis du ønsker å bytte størrelse, farge eller type plagg hos oss, så er dette selvfølgelig fullt mulig. Du betaler ikke for frakt ved bytte.
Du vil kun bli belastet 69 kr i returfrakt dersom du returnerer varen(e) fordi du ønsker penger tilbake.
Registrer ditt bytte her!
I bestillinger som ikke er sendt kan vi enkelt gjøre endringer før den sendes ut. Dersom bestillingen er sendt, må du bruke returlappen i posen til å returnere varene, slik at vi kan sende deg nye.
Har du noen som helst spørsmål om bytte? Ta kontakt med oss på vipatur@skjelland.no
Hva er godkjent retur hos oss:Det er viktig for oss at du som kunde får prøve varen du har bestilt. Dersom varen ikke skulle passe, kan du returnere varen om du følger de vilkårene vi har for godkjent retur:
- Produktet må fremstå som nytt.
- Varen kan ikke være møkkete, ha sminkeflekker, lukte eller være tildekket med dyrehår.
- Varen må ha merkelapper/tagger hengende på produktet og alt annet er som det var da du fikk varen.
- Undertøy kan ikke byttes eller returneres
- Det må ikke teipes eller skrives direkte på originalemballasjen.
- Dersom varen ikke oppfyller de krav nevnt overfor, vil vi returnere varen tilbake.
Les mer om returløsningene fra Bring her:
https://www.bring.no/tjenester/pakker-og-gods/retur/retur-nasjonalt/retur-pakke-i-postkassen
https://www.bring.no/tjenester/pakker-og-gods/retur/retur-nasjonalt/retur-fra-hentested
Uavhentede pakker
Hvis en pakke som er levert ditt lokale utleveringssted ikke blir hentet, forbeholder vi oss retten til å belaste deg for et gebyr på 149 kr inkl mva.
Alle forsøk på svindel vil bli sporet og politianmeldt.